dossiers Verenigingssoftware CCI Groep

Werk aan en geef inzicht in dossiers (actuele thema’s, kennisgebieden, lobbytrajecten, etc.).

hero_immanuel

Kenniscentrum en thematiek

Kenniscentrum en Thematiek

De meeste branche- en beroepsorganisaties werken aan dossiers (actuele thema’s, kennisgebieden, lobbytrajecten, etc.). Het goed communiceren over deze dossiers en het inzicht geven in de kennis in dossiers is erg belangrijk in de communicatie richting uw leden, stakeholders en andere betrokkenen.

Op uw website of besloten gedeelte kunt u dossiers (automatisch laten) opbouwen met een verzameling van (nieuws)berichten, documenten, personen, etc. Tevens kunnen deze dossiers verrijkt worden met de mogelijkheid voor bezoekers om zelf een bijdrage te leveren aan de inhoud van dossiers.

Demo aanvragen

Basis

corpwebsite a-zlijstBepaal zelf diverse tags

Dossiers

Door informatie de juiste tags mee te geven kan informatie geclusterd worden binnen een dossier. Hierdoor wordt het opbouwen van een volledig dossier erg eenvoudig. Het zal u weinig extra tijd kosten.

Bezoekers kunnen één of meerdere dossiers volgen. Van de wijzigingen binnen deze dossiers kunnen notificaties ontvangen worden. De bezoeker kan zelf instellen met welke interval deze notificatie mail ontvangen moet worden. Om een bezoeker direct op de hoogte te brengen van wijzigingen in dossiers, kan naast de mogelijkheid van notificaties, ook op de persoonlijke homepage van de bezoeker een overzicht van alle updates in de dossiers weergegeven worden en/of een overzicht van alle updates in dossiers waarvan de bezoeker heeft aangegeven die te willen volgen.

Er zijn verschillende manieren waarop dossiers toegankelijk gemaakt kunnen worden voor de bezoeker.

  • A-Z Onderwerpenlijst
    Een A-Z lijst biedt het grote voordeel dat er snel naar een onderwerp gezocht kan worden. Daarbij kunnen er meerdere woorden binnen een onderwerpenlijst verwijzen naar hetzelfde.
  • Lijst gesorteerd op type (lobby, beleid, actualiteit)
    Cluster dossiers op basis van type. Op deze manier zijn de verschillende type dossiers snel toegankelijk voor de bezoekers.
  • Lijst op onderwerp (Personeel, arbeidsmarkt, CAO, etc.)
    Cluster dossiers op onderwerp. De bezoeker kan de onderwerpen snel en makkelijk scannen en op basis daarvan een keuze maken voor een bepaald dossier.

Zoekfuncties

Dossiers kunnen in de loop van de tijd steeds meer informatie gaan bevatten. Om de bezoeker te helpen de weg te vinden in een dossier kunnen er een zoekfunctie en filters worden ingebouwd in een dossier. Op deze manier kan de bezoeker gerichter op zoek gaan naar de benodigde informatie.

CMS_Tagging en meta-informatei voor pagina's en documentenVoorbeeld dossier "Innovatie"

Alle content-typen taggen

Pagina’s in het CMS kunnen getagd worden, waardoor ze automatisch ook in het betreffende dossier zichtbaar worden. Dit wordt veel ingezet voor nieuws- en/of persberichten, waardoor in een dossier een archief ontstaat van nieuws omtrent het dossieronderwerp.

Naast pagina’s in het CMS kunnen ook documenten worden getagd, waardoor deze ook automatisch in het betreffende dossier zichtbaar worden. Bijeenkomsten die over het onderwerp van het dossier worden gehouden kunnen worden weergegeven. Dit zal via het taggen automatisch gedaan worden.

 

Extra

Wiki

Bezoekers van uw ledennet / besloten gedeelte kunnen onder andere zelf documenten uploaden, discussies voeren, zelf content genereren met de WiKi functionaliteit en video’s delen.