Basis
Voorbeeld persoonlijk profiel
Mijn profiel
Mijn profiel toont de persoonlijke en/of zakelijke gegevens en de interesses van het lid, direct uit het CRM. Leden kunnen zelf wijzigingen of aanvullingen doorvoeren via het ledennet. Uw medewerkers kunnen deze wijzigingen controleren en met één druk op de knop is de wijziging verwerkt in het CRM.
Mijn nieuws
Mijn nieuws is een overzicht van alle nieuwsberichten op basis van opgegeven persoonlijke interesses. Dit wordt automatisch samengesteld met een link naar alle nieuwsberichten. Nieuws op maat zorgt voor een langere tijd op je website en een hogere tevredenheid bij uw leden.
Mijn dossiers
Een overzicht van dossiers die overeenkomen met zijn/haar interessegebieden.
Wat vindt uw lid belangrijk?
Mijn interesses
De interesses die als basis dienen voor mijn dossiers, mijn nieuws en de gepersonaliseerde nieuwsbrief kunnen beheerd worden door de leden zelf. Wijzigingen zijn direct te zien in het CRM.
Mijn bijeenkomsten
Bijeenkomsten en evenementen waarvoor uw lid zich heeft ingeschreven.
Mijn gebruikersnaam en wachtwoord
Deze zijn door uw leden zelf te beheren via het ledennet.
Voor ingevulde formulieren
Wij adviseren om voor ingevulde formulieren te gebruiken op het ledennet. Zo ervaren leden dat u weet wie ze zijn, ze zijn immers lid van uw organisatie. U kunt dit inzetten bij bijvoorbeeld een contactformulier op het ledennet, in mijn profiel en als iemand zich inschrijft voor een bijeenkomst.
Mijn nieuwsbrieven
Uw lid kan zien welke nieuwsbrieven hij/zij ontvangt van uw organisatie en dit middels aan- en uitvinken wijzigen.
In welke werkgroep zit ik?
Mijn werkgroepen (bestuur/commissies)
Persoonlijk overzicht van werkgroepen waarvan men deelnemer of meelezer is. Indien gewenst is er ook een overzicht van de groepen waarop het lid nog niet is aangesloten te zien.
Extra
Kolla (Social Collaboration)
Kolla biedt u een veilige online plek waar uw medewerkers, leden en/of externen online samen kunnen werken in groepen. Deze plek is benaderbaar via het ledennet of intranet. Iedereen die kan inloggen op uw ledennet of intranet kan lid worden van één of meerdere netwerken, discussies starten, anderen digitaal ontmoeten of met hen samenwerken aan documenten. Het is één centraal, overzichtelijk platform, waar alle experts, ideeën, informatie en documentatie op te vinden zijn.
Notificaties
Uw leden ontvangen notificaties in hun inbox wanneer u een nieuwsbericht of document toevoegt dat binnen hun interesses valt die ze zelf hebben aangegeven. Men stelt in of ze deze notificaties direct, dagelijks, wekelijks of nooit willen ontvangen.
Inloggen met LinkedIn
Er bestaat de mogelijkheid om in te loggen met uw LinkedIn profiel. U koppelt deze aan uw profiel in het ledennet.
Ledenzoek functionaliteit
Een ledenzoek functionaliteit zorgt ervoor dat consumenten, stakeholders, uw leden onderling en/of andere belangstellenden uw ledenbestand kunnen doorzoeken via een eenvoudige en mooie zoekfunctie voor website en/of ledennet. Bijvoorbeeld via een Google Maps kaartje waarop men uw leden kan filteren op kenmerken en locatie (d.m.v. inzoomen).
Wilt u een geavanceerdere zoekfunctie, dan zal de functioneel consultant in samenspraak met u een ontwerp maken. Aan de hand van dat ontwerp kan de definitieve prijs van de geavanceerde versie vastgesteld worden.